چگونگی سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال مثل BitCoin

چگونگی سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال مثل BitCoin

در این وبلاگ می توانید اطلاعات خود را در باره ی ارز های دیجیتال کامل کنید و با اطلاعات کامل به سرمایه گذاری در این ناحیه بکنید
چگونگی سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال مثل BitCoin

چگونگی سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال مثل BitCoin

در این وبلاگ می توانید اطلاعات خود را در باره ی ارز های دیجیتال کامل کنید و با اطلاعات کامل به سرمایه گذاری در این ناحیه بکنید

Bit Coin Mining و سرمایه گذاری در این زمینه بدون ریسک

به نام خوبی

اگر واقعا می خوای بدون ریسک سرمایه گذاری کنی و با اینکه که پولی مصرف نکنی 60 میلیون در بیاری باید اینو بخونی

این روشی که اینجا در موردش توضیح دادیم مثل اینکه شما رو می بریم تو معدن bitcoin و گفتیم برا خودتون جمع کنید پس حداقل 7 دقیقه وقت بزار اینو تا ته بخون (اینکه این مطلب خوبه یا بده با شما.سوال دارید ته این مطلب)

Bit Coin چیست؟

 Bitcoin یک ارز دیجیتالی غیر متمرکز است که توسط گروهی از افراد ناشناس به نام Satoshi Nakamoto ایجاد شده و در سال 2009 به عنوان نرم افزار open-source منتشر شد.

قیمت هر bitcoin ((1 BTC در حال حاضر بین 65 تا 75 میلیون متغیر است(به دلار می شود 6500 دلار تا 7500 دلار).


  این ارز نیاز به سرور مرکزی برای پردازش معاملات یا ذخیره ی پول ندارد. حداکثر 2,099,999,997,690,000 element bitcoinوجود دارد(Satoshis نامیده می شود که به دنبال خالق اصلی نام گذاری شده) در حال حاضر در واحد 100,000,000 که با BTC اندازه گیری می شود.

  Bitcoin به عنوان پاداش برای فرایندی معروف به استخراج معدن ساخته می شود. Bitcoinمی تواند با ارز های دیگر محصولات و خدمات تبدیل شود. بیش از 100,000 تجار bitcoin را به عنوان پرداخت پذیرفته اند. تحقیقاتی که توسط دانشگاه کمبریج انجام شده است برآورد می کند که در سال 2017 2.9 تا 5.8 میلیون کاربر از کیف پول ارز دیجیتالی استفاده می کنند.(در حال حاضر به طور تقریبی 35 میلیون کاربر دارد)


*برای شروع همه چی اینجا هست ولی اگه شما می خوای زود تر شروع کنی اینم سایته(لینک)*

ولی اگه با اطلاعات کامل این کارو بکنی شاید حوصله ات سر نره چون با این می تونی تو دو ماه بیش از 60 میلیون در بیاری

 

 


با چه روش هایی می توان با bitcoin کسب درآمد  کرد؟

به طور کلی به دو روش این کار امکان پذیر است:

1.   با خرید و فروش bitcoin؛ خریدbitcoin  با تومان یا دلار و بعد از گران شدن فروختن bitcoin (با ریسک بالا).

2.    با BitCoin mining؛ شما می توانید با سخت افزار و نرم افزار مناسب معدنچی شوید و bitcoin اسخراج کنید(بدون  ریسک).



BitCoin Mining چیست و چند روش دارد؟

در Bitcoin mining در واقع شما خرید و فروش دیگر کاربران را به صورت فرمول های ریاضی پردازش می کنید و انها را تایید می کنید و برای اینکار شما پاداش می گیرید ولی در بیشتر مواقع از bitcoin های تازه تولید شده به شما می رسد.


این کار دو روش دارد که در در هر دو روش به یک صورت کار می کنند (طبق پاراگراف قبل) ولی یکی از انها برای افرادی است که پولدارند و می خواهند پولدار تر شوند:

 1.استفاده از کامپیوتر شخصی با استفاده از یک نرم افزار؛ در این روش شما با استفاده از CPU یا GPU کامپیوتر خود bitcoin استخراج می کنید(توضیح کامل تر و قدم به قدم در آخر این توضیحات).


 2. با استفاده از ASIC Miner؛ با استفاده از این دستگاه های  که قیمتشان به طور تقریبی از 200 هزار تومان شروع می شوند(خوبشان از 1 میلیون شروع می شن) می توان مقدار زیادی پول به جیب زد ولی چون ما می خواهیم درباره ی روش اول بیشتر صحبت کنیم,بیشتر توضیح نمی دهم و فقط یک عکس از این دستگاه می گذارم(ولی اگر سوالی داشتید من در خدمتم).

MH/S و GH/s و TH/S به چه معناست؟

این اختصارات برای قدرت هشینگ(hashing) که معدنچی شما تولید می کند، ایستاده است. MH / s به معنای مگا هش در هر ثانیه و GH / s به معنای گیگا هش در هر ثانیه است.

TH/S هم به معنای ترا هش بر ثانیه است. همبستگی مستقیمی بین سرعت کار معدنچیان و میزان سودآوری آنها وجود دارد.


W / Gh و W / Th معنی چیست؟

W / Gh و W / Th عبارتند از اختصارات برای وات در هر گیگا هش و وات در هر تراهش. این معیارها محاسبه چگونگی هش های یک معدنچی در هر وات برق می باشد. سخت افزار معدن با W / Gh و W / Th پایین تر کارآیی بیشتری دارد. در حال حاضر، Antminer S7 و Avalon6 مؤثرترین معدنچیان در دسترس برای خرید هستند، به ترتیب 0.25 W / Gh و 0.29 W / Gh.


چگونه می توانم مقدار Bitcoin استخراج شده خود را محاسبه و پیش بینی کنم؟


شما می توانید ماشین حساب سودآوری استخراج بیتکوین را برای محاسبه سودآوری معادن در شرایط مختلف از جمله افزایش سختی، مصرف برق و هش ریت(Hash Rate) متوسط را محاسبه کنید.(توضیحات شکلی اخر این نوشته)


Hashing یا هش کردن چیست؟


 اصطلاح "هش کردن" به معنی این است که به چه سرعتی سخت افزار شما پردازش داده ها را از Blockchain و حل معادلات ریاضی پیچیده که برای کسب bitcoins انجام می دهد.


BitCoin Mining Pool چیست؟


 یک استخر معدن bitcoin یک گروه معدنچیان است که منابع هشینگ خود را برای حل کردن بلوک ها به اشتراک گذاشته اند و پاداش ها در میان اعضای آن توزیع شده است.


 بیایید بگوییم باب یک مزرعه معدن Bitcoin را با 1٪ از میزان هک شبکه Bitcoin اجرا می کند. ماشین های او تنها به طور متوسط از هر 100 بلوک یکی پیدا می کنند. باب بی قراری می کند و خواستار پرداخت های مکرر می شود. او به یک استخر معدن با 20٪ از میزان هش شبکه پیوست. به جای اینکه یک بار در هر 100 بلوک به طور متوسط پرداخت شود، باب اکنون هر پنج بلوک یک چهارم می گیرد؛ با اینکه مقدار کمتری می گیرد ولی زودتر دریافت می کند.


ASIC مخفف چیست؟


ASIC مخفف (Application-Specific Integrated Circuit) این دستگاه یک تراشه مخصوص استخراج  BitCoin هست که بسار کارآمدتر و سریع تر از استخراج کردن با GPU یا FPGA است.


FPGA مخفف چیست؟


FPGA مخفف (Field-Progammable Gate Array) است که در حال حاضر یک محصول سخت افزاری است که می تواند برای اهداف مختلف استفاده شود که بعضی برای Bitcoin Mining استفاده می کنند.



خب برای ساختن یک بلاک و شروع به استخراج کردن:

1.باید وارد این سایت شوید و دکمه ی دانلود را بزنید.(شاید نیاز به فیلتر شکن داشته باشد.سایفون بهتر است)



2.فایل دانلودی را نصب کنید.

3.نرم افزار را باز کنید و در پنجره ی سمت راست دکمه ی log in رو بزنید و روی  عکس گوگل پلاس کلیک کنید و از انجا وارد اکانت گوگلتان (همان گیمیل) شوید تا bitcoin به دست اورده سیو(save) شود.



حالا شما آماده ایی.

نکته: تا وقتی نرم افزار بازه شما در حال به دست اوردن بیت کوین هستید(خودم کامپیوترم 24 ساعت روشنه ولی شما می تونید 2یا 3 ساعت در روز این رو باز کنید تا کار کنه) و وقتی در همان پنجره هستید سرعت هم بیشتر می شود (این عکس سرعت را نشان می دهد  


و این هم یک توضیح کلی:



اگر یه وقتی با سایفون مشکلی داشتید در تنظیمات این تیک رو بزنید:


حالا طرز استفاده از سایت پیشنهادی در قسمت محاسبه بیت کوین(معمولا همچین سایت ها این امکانات رو دارند) :

*اگر سوالی داریددر قسمت نظرات حتما درج کنید من پاسخگو هستم*



*حداقلbitcoin لازم0.00001BTC  برای تبدیل به تومان است*

*پس شما باید تا صدم یا دهمBTCدر بیارین تا بصرفهwithdrawکنید که تا اون موقع هم من یک پست دیگه در مورد برداشت و تبدیل به تومان میزارم*    

مرسی که خوندید بدرود 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.